OSL_awards_stories_1140x600_1121.jpg

Prisdryss og nominasjoner til The Solution™

The Solution™ Beauty collagen har vunnet flere internasjonale priser i anerkjente kåringer hos blant annet Harper’s Bazaar, COSTUME og Dutch Beauty Awards. 

The Solution™ imponerer i utlandet og produktet har fått mye internasjonal oppmerksomhet etter at det kom på markedet i 2017. Beautyproduktet fra Oslo Skin Lab, som foreløpig er lansert i ni land, har blitt nominert til en rekke priser og kan skilte med fem internasjonale førstepremier.

RS477_OSL_0521_54441_W-Article_1140x600.jpg

2021 

Nylig vant The Solution™ pris for beste kosttilskudd i Tsjekkiske Cosmopolitan Beauty Awards 2021. Noen måneder tidligere tok The Solution™ prisen for beste produkt i kategorien Cosmeceuticals i Dutch Beauty Awards 2021. Cosmeceuticals refererer til skjønnhetsprodukter som kan vise til studier med dokumentert effekt. Oslo Skin Lab er veldig stolte av å vinne en slik pris, ettersom det bekrefter hva tusenvis av fornøyde kunder og solid forskning tilsier: The Solution™ fungerer!

The Solution™ mottok samme år nominasjon i Vogue Beauty Awards Poland for “Premiere of the Year”.

2020 

The Solution™ gikk helt til topps i sin kategori i COSTUME SKØNHEDSfavoritter  2020 i Danmark. En jury bestående av skjønnhetsredaktører og fagfolk vurderer hvilke produkter som blir finalister, og til slutt er det leserne som avgjør hvem som vinner kategorien. Med det sikrer man at produktene som vinner er faglig vurdert, samtidig som de er populære blant forbrukere. Produktet har blitt nominert til denne prisen hele tre ganger tidligere, så det er tydelig at merket nå har styrket og befestet sin posisjon gjennom flere år i markedet.

The Solution ble samme år nominert til Årets beste hudpleiemerke i norske Costume Awards.  

RS488_OSL_0521_54275_W-Article_1140x600 (1).jpg

2019

Under tsjekkiske Harper’s BAZAARs årlige Anti-Aging Awards for 2019, stakk det norske produktet av med seieren for beste anti-aging kosttilskudd. Juryen bestod av magasinets skjønnhetsredaktører, som selv hadde testet ut produktet. Begrunnelsen for seier var at inntak av kollagenpulver gav merkbar effekt og var enkelt å bruke.

The Solution™ fikk i 2019 også to andreplasser i Scandinavian Global Makeup Awards, i kategoriene Best Luxury Skincare Brand og Best Anti-Ageing Product.

I tillegg ble produktet samme år nominert i kategorien "Inner Beauty" i Danish Beauty Awards  2019.

Hudpleie innenfra- en økende trend  

 

RS444_OSL_Cecilie-Nordstrom_0221_1925_W-Article_1140x600.jpg

Gründer Cecilie Nordstrøm er svært glad for at produktet får så mye positiv oppmerksomhet, også utenfor Norge. Hennes grunntanke har alltid vært at skjønnhet også kommer innenfra og at hudpleie ikke bare er noe man gjør fra utsiden.

– Alle nominasjoner og priser bekrefter at hudpleie innenfra er en økende trend. Og ikke minst at vårt produkt innfrir og dermed bekrefter at inntak gir synlige resultater slik studiene viser, sier hun.

RS367_Anne-Berit_Eide_W-Article_1140x600 (1).jpg

Hudpleier Anne Berit Eide ved Oslo Hudpleieklinikk har selv sett effekten av The Solution. Hun er ikke overrasket over priser og nominasjoner på produktet   

- At The Solution har så suksess er så forståelig. Dette er et utrolig bra produkt, som i tillegg til å være helt trygt, også er en veldig enkel måte å ta vare på huden din, sier Anne Berit.

Hun forteller om svært interessante funn etter å ha scannet kunder som har tatt i bruk The Solution. Blant annet viser hun til den danske skjønnhetseksperten og bloggeren Silke Grane, som nå har brukt The Solution i lang tid og får bedre resultater for hver skanning hun gjør.    

Silke_dateskjerm_1140x600_2.jpg

- Skanningene som har blitt gjort på Silke viser utrolige resultater. Men vi er også overveldet over det vi ser hos de kundene som har brukt kollagenpulveret over en kortere periode. Og det blir stadig flere av dem.