RS368_Renate_Gerschtanowitz_1020_016_W-Article_1140x600.jpg

Prisdryss og nominasjoner til The Solution™

The Solution™ Beauty collagen vant pris for årets beste Anti Age kosttilskudd i tsjekkiske Harper’s BAZAAR i 2019 og gikk også helt til topps i sin kategori da danske Costume Awards gikk av stabelen tidligere i år.

RS374_Renate_Gerschtanowitz_1020_149_W-Article_1140x600.jpgThe Solution™ imponerer i utlandet og produktet har fått mye internasjonal oppmerksomhet etter at det kom på markedet i 2017. Beautyproduktet fra Oslo Skin Lab, som foreløpig er lansert i syv land, har blitt nominert til en rekke priser og kan skilte med fire internasjonale premier. To førsteplasser og to andreplasser.

COSTUME og Harper’s BAZAAR

OSL_Costume_winner_1140x600_1220_DK.jpg

I år gikk The Solution™ helt til topps i sin kategori i COSTUME SKØNHEDSfavoritter i Danmark. Produktet har vært nominert to ganger tidligere, så det er tydelig at merket nå har styrket og befestet sin posisjon gjennom flere år i markedet. Det er en jury bestående av skjønnhetsredaktører og fagfolk som vurderer hvilke produkter som blir finalister, men det er til slutt leserne som avgjør hvem som vinner kategorien. Med det sikrer man at produktene som vinner er faglig vurdert, og samtidig som de er populære blant forbrukere.

Under tsjekkiske Harper’s BAZAARs årlige Anti-Aging Awards for 2019 stakk det norske produktet av med seieren for beste anti-aging kosttilskudd. Juryen bestod av magasinets skjønnhetsredaktører, som selv hadde testet ut produktet. Begrunnelsen for seier var at inntak av kollagenpulver gav merkbar effekt og var enkelt å bruke.

The Solution™ fikk i 2019 også to andreplasser i Scandinavian Global Makeup Awards, i kategoriene Best Luxury Skincare Brand og Best Anti-Ageing Product.

Nominert til årets beste hudpleiemerke

I Norge er Oslo Skin Lab nominert i kategorien årets beste hudpleiemerke i Costume Awards 2020.

RS343_Cecilie_867_0320_W-article_1140x600.jpg

Gründer Cecilie Nordstrøm er svært glad for at produktet får så mye positiv oppmerksomhet, også utenfor Norge. Hennes grunntanke har alltid vært at skjønnhet også kommer innenfra og at hudpleie ikke bare er noe man gjør fra utsiden. – Alle nominasjoner og priser bekrefter at hudpleie innenfra er en økende trend. Og ikke minst at vårt produkt innfrir og dermed bekrefter at inntak gir synlige resultater slik studiene viser, sier hun.